УЧИМЕ НИЗ ИГРА И МУЗИКА – за децата од 5 – 6 години
САМО ИГРАТА Е ЕДИНСТВЕНА АЛАТКА ЗА ДОСТИГНУВАЊЕ НА
СИТЕ РАЗВОЈНИ ПОТЕНЦИЈАЛИ КАЈ ДЕЦАТА.
Конфучие истакнал:
„Ако сакате да знаете каква е државата на еден народ и дали нејзините закони се добри или
лоши, испитајте ја музиката што во таа земја се слуша“
Играта е активност која е карактеристична за луѓето, децата и возрасните, израз на нивните
потреби. Таа отсекогаш била централна и најважна активност во животот на детето. Играта е
свесна манифестација на нагонот за активност што постои како внатрешна потреба на личноста.
Претставува најдинамична форма на детска активност и изразува и развива неколку детски
психофизички карактеристики во сложен и заемно зависен однос.
Со своите исклучителни формативни можности, играта го поттикнува развојот на способностите на
децата и создава предуслови за нивен развој во подоцнежната возраст. Додека игра, детето го
истражува светот околу него и сопствените можности, наоѓа и измислува нови можности за
дејствување во различни ситуации. Исто така, играта има посебна улога кога е во контекст на
размислување за развојот и учењето на децата од предучилишна возраст.
Преку играта, децата стекнуваат и ги подобруваат социјалните и комуникациските вештини, ја
перцепираат и разбираат сопствената и емоционалната состојба на другите луѓе. Играта
дефинитивно треба да се охрабрува. Умешноста и координацијата на движењата се важни за
општиот развој на детето
можните предности на играта како форма на учење:
многу е лесно да се постигне најголема можна концентрација на внимание;